Härlig dag =)

Åkte ut med 12 bussen idag till Hedesunda och la mig direkt och sola när jag kom fram, helt underbart! =)
En annan riktigt rolig sak var att träffa Maria igen :) vad jag har saknat henne och vad mycket vi har och prata om=) En konstig sak med oss är att även fast vi inte har träffats på ett år så känns det ändå som igår när vi väl träffas.. de kallar jag en riktig vänskap=) och även fast vi kommer säga att vi nu måste börja ses mer igen och höras så kommer det nog ändå inte bli så... men göra ett försök kan man i alla fall! :) skulle vara väldigt kul att få tillbaka den gamla tiden med Maria och Josefine, heeeeelt galen och sååå rolig! :) Vi har så många minnen som man skrattar så man gråter när man pratar om.. det kan räcka med att bara säga ett ord så förstår vi båda två på en gång vad vi menar och börjar gapskratta.. det är så härligt :) Man blir samtidigt lite deppig när man tänker tillbaka, för då känner man verkligen hur mycket man saknar den tiden och hur mycket man skulle vilja ha tillbaka den tiden... men det är ju så, tiderna förändras och går vidare..
Men jag har bestämt mig nu, jag SKA bli bättre på att höra av mig och även ge förslag på att träffas mer!:) det är ändå bara 1,5timme bort...

Nu har jag tänkte och ta och sova, är väldigt trött.. känns att man tappade några timmar i natt... Jag har beslutångest hur jag ska göra imorn.. stanna kvar till eftermiddagen/kvällen och åka buss in... eller... åka imorn bitti halv 11 och åka bil in... det beror lite på vädret tror jag faktiskt.. men samtidigt vore det väldigt kul att få en till dag med Maria, så det lutar nog åt att jag stannar till eftermiddagen/kvällen och åker bussen in.. Men får se =)
Nej nu ska jag sova i alla fall.. Godnatt på er!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0