Grattis syster och bror!! :)

Idag fyller mina syskon de mindre år, hela 18 år fyller dom! :) Inte klokt egentligen, men så är det och jag tycker att det är jättebra! =)
Om någon timme sådär kommer T och lill T och hämtar mig.. Åka till Hedesunda på kalas med smörgåstårta och grejer, mums! :) blir kanske ett litet bad också med lill T...
Senare blir det att åka in till staden igen och göra oss i ordning här hemma hos mig, förfest och sen krogen! :) om de är nån som känner att dom vill haka på så hör av er bara! =)

Nu ska jag ta och fortsätta och göra mig klar här...

Kram!



                                            Födelsedagsbarn 1 :)


                                         Födelsedagsbarn 2 :)


                              Och här har vi dom tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0