Furuvik...

Där har jag varit idag med T och lill T :) Var ett bra tag sen man var där, var kanske där när jag var 11-12år senast.. Såg inte alls ut som då, inte så konstigt kanske =)
Gick först runt och kollade på alla djuren och åkte nån båt (flodfärd i amazonas, de ni;), hehe)... Sen gick vi ut mot havet och satte oss där på en häll och åt lunch som vi hade tagit med oss, mysigt =)
Sen blev det dags för karuseller... men jag måste säga att dom har minskat ner på detta.. Har för mig att det var många fler karuseller där när man själv var små, eller är jag helt ute och cyklar då?? tyckte det kändes så i alla fall... Tyvärr har jag inte lill T nått dom där heliga centimetrarna på 125cm än (vet själv hur jobbigt det där var när man var liten)... Men några karuseller kunde hon åka och dom som inte för småa följde jag också med i :)
Haft en jättebra och mysig dag helt enkelt!=) Har knäppt lite kort, men har inte orkar lagt in dom på datorn än... är helt slut..
Efter furuvik åkte vi hem till mig och åt tacos och sen när T och lill T hade åkt diska jag och dammsög lite, tog ut sista krafterna som fanns kvar :P
Men det kommer nån bild sen kanske, hehe :)

Imorn blir det kräftskiva i Hedesunda :) Ska bli sååå underbart gott kan jag tala om! Älskar kräftor och räkor... skaldjur är underbart gott :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer... Är egentligen trött, slut och irriterad... men känner ett lugn som börja falla över mig nu så kanske är på väg bort=) Vet egentligen inte varför jag är irriterad, men det har nog att göra med tröttheten att göra...

Jaja.. men ha en bra kväll! =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du att dom matar ormarna med som söta gätterna, dom bryter bena på dom små o kastar in dom sen upp äten av äckliga ormar

2009-08-14 @ 09:33:23
Postat av: Anonym

haha okej då vet jag :)

2009-08-15 @ 17:40:30
URL: http://josefineohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0