Fredag

Då var det helg igen då... Fast känns inte som nån större skillnad från de andra dagarna när man är ledig varenda dag =) men det är helg i alla fall..
Idag har jag litegrann som ska göras...
♦ systemet + lite andra ärenden
♦ stor städa (om man kan kalla det så i min lilla lya, hehe)
♦ tvätta 16-19
♦ göra ordning den tvättande tvätten + stryka

Det var väl det... helt enkelt lite vuxen sysslor som ska göras idag, men så är det när man bor själv... Skulle väldigt gärna ha velat gått och lagt mig nånstans i nån park eller så och stekt idag, är ju inte helt fel väder ute.. men jag tror faktiskt inte att jag kommer hinna det före 4... Så jag får helt enkelt må dåligt över det och strunta i det, kanske lite bra för mina uppbrända axlar också...
Imorn fyller Jonas och Caroline 18år :) inte klokt vad tiden går fort och vad stora dom har blivit :P hehe.. men jag tycker det ska bli jättekul att få en syster som är 18 =)
Så imorn blir det först att åka ut till Hedesunda och äta smörgåstårta och annat gott =) sen blir det förfest hemma här hos mig och sen krogen, premiären för dom.. ska bli roligt :) Är ju dels därför jag måste tvätta och städa idag... Varför man nu städar innan man ska ha fest?? kommer ju ändå vara lika skitigt dagen efter, men det är nånting som gör att jag måste ha fint när det ska komma folk.. lite hyfs sådär =)

Nej om man kanske ska göra sig lite klar då och börja dagen...
Ha en bra dag! =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0