En vecka kvar då...

Varit dåligt på uppdateringsfronten här ett tag nu, jag vet... har helt enkelt inte haft ork eller lust och faktiskt inte riktigt vetat vad jag ska skriva om...
Vad har jag gjort sen sist då? hmm.. var ju till Furuvik på torsdagen med T och lill T, en riktigt mysig dag :)













Sen på fredagen var det kräftskiva hemma i Hedesunda, väldigt gott :) Älskar kräftor och räkor, kan äta hur mycket som helst.. Kanske blir en liten till kräftskiva om man har tur :)
Men det var också en trevligt kväll :)















I lördags åkte jag och Tommy (som han vill kallas istället för T, hehe) ner på Marinfestivalen, men vi kom precis när alla båtarna precis hade åkt ut.. Var bara Gerda som låg inne.. så var inte så lyckat så vi åkte hem rätt fort igen.. Gjorde kycklingfile med potatisklyftor till mat och kolla sen bara på film och hade det bra =)
I söndags åkte vi ner till Marinfestivalen igen för att se när alla båtarna lämnade Gävle och det vill jag påstå var lite mer att se än i lördags.. Riktigt fina båtar var vissa.. Det var lite roligt :) Åkte sen hem och stekte fläsk karre med färskpotatis och sallad.. Riktigt gott :) Blev sen film igen...
Annars har det inte hänt speciellt mycket faktiskt...

Idag har jag hunnit med att gå till pappas jobb och hämta en rakapparat, ska raka håret på Tommy när han kommer... MEN.. inte helrakat såklart utan han får kvar en centimeter och lite till på huvudet..
Sen har jag också gjort ändringarna som skulle göras på arbetet på sommarkursen och skickat in det igen.. Hoppas hon nöjer sig med det där nu och att jag får godkänt på det nu.. Orkar inte göra om nånting mer igen...

Min rubrik kanske ni undrar vad som menas med... Jag har en vecka kvar på mitt "sommarlov" sen börjar skolan igen :) jag har ingen ångest alls faktiskt utan tycker det ska bli lite skönt att börja igen och få igång vanliga vardagen igen.. (Så säger jag nu, men efter en vecka i skolan säger jag nog helt tvärtom, hehe)...
Tyvärr kommer Maria till Ön just precis den veckan så jag missar tyvärr henne :( om jag inte åker ut nån eftermiddag efter skolan.. får se.. beror på hur mycket man får och göra på en gång...
Nu ska jag kanske ta och beställa nån kurslitteratur... i alla fall nån bok som man skulle ha till starten...
Det är nog det värsta med att plugga.. att man måste köpa ALL kurslitteratur själv och dom är inte direkt snälla och tar litteratur i normal prisklass.. nej nej.. alla böcker måste ju ligga runt 200-600 strecket.. För vi studenter är ju såååå rika *ironi ironi* (för er som inte förstod)... Jaja ingen idé och gnälla utan bara le och se glad ut och betala och bli fattig.. som tur är är det bara i augusti och januari man behöver köpa böcker..
Jaja nog om det...

Ha en fortsatt trevligt dag :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag såg verkligen aspackad ut på bilden :P

2009-08-18 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0