Bad och sommaryra =)

Fick en trevlig överraskningen när vi kom upp till läkerolen vid 11... Yran öppnade inte förrän 14! BRA att dom har informerat sååå mycket om det... men men...
Vi åkte till Strömsbro/Testebo badet (vet faktiskt inte vilket det var) och badade och solade först, jag och lill T medan T åkte och jobbade i några timmar...
Sen när han kom tillbaka vid halv 4 åkte vi upp till sommaryran igen... Det var väl okej, men inte mer.. går ju inte att jämföras med cityfesten precis.. men det var ju lite marknad och några karuseller och lotterier och matstånd.. ett öltält och en scen.. Fanns ungefär 3 karuseller lill T kunde åka.. så någon karusell blev det för henne och mig :)
Sen blev det en langos också, sååå gott :)
Haft en bra dag... är väldigt trött nu... blir nog till att titta på nån film nu och bara slappa..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: sorry, men jag märkte att länken var fel samma dag som jag länkade, men glömde ändra :P hehe, kul med allsång? :)

2009-08-06 @ 21:19:20
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0