Valborg

Då var ännu en praktik vecka avklarad för nu är det helg :D såå skönt, har varit så trött och slut den här veckan.. blev fel sömn förra helgen.. men nu är det helg igen :)
Idag är det sista april oxå... Men ska inte göra nå speciellt, bara grilla och mysa lite sådär =) känner att det blir bra så, är trött och inte riktigt sugen på att hitta på nå annat.. Så då blir det bra med grillning och mys bara =) Får se om vi åker o tittar på nån kase kanske :P
Hoppas alla andra har en riktigt trevlig valborg!=) roligt för uppsala flickorna att det blev så fint väder, perfekt ju för allt firande som är där =) Brukar ju vara regn och svin kallt varje valborg, men nu är det sol och blå himmel och det är i alla fall varmt när man sitter i solen =)
Imorn ska jag åka ut till familjen i Hedesunda och börja hjälpa mamma med allt som ska göras till hennes 50års fest på lördagen och jag hoppas på att hon ger med sig och att vi grillar även då på kvällen :) Har skickat en iväg en önskan om det.. hehe..
Sen på lördag blir det mammas 50årsfest hela dagen och kvällen, blir trevligt det :) vet bara inte vad jag ska ha på mig, men tror det blir till att låna nått av syster yster :)

Nu ska jag vänta på att T ska komma hem så ska vi börja fixa lite här... Tänkte bjuda på liter bilder från min fest i lördags.. vissa är stulna från andra ;)


Tyvärr verkar det inte fungera just nu så jag bjuder på några bilder sen nån gång.. hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0