Söndag

Då var det söndag och man är ett år äldre :) Än har jag inte märkt nån skillnad faktiskt..
Hade en jättebra dag och kväll igår! :) Tack alla som kom och alla gratulationer som jag fått!=) Fick jätte fina grejer oxå så jag är så nöjd och glad :)
Blev fest här först och en riktig rolig överraskning bara dök upp utanför dörren, era jäklar ;) men det var jätte roligt! Senare blev det ner på stan och slicken där vi dansade hela kvällen... En helt perfekt kväll helt enkelt =)

Nu är det söndag tyvärr och måndag imorn tyvärr och med det menas att man måste sätta alarm på mobilen tidigt och gå upp och cykla till sätra.. och jag jobbar ända till 18 :S men men.. så är det, är ju bara 4 dagar den här veckan så.. det går nog snabbt..
Får byta avdelning på onsdag och det är nått jag inte riktigt gillar.. men det är ju så vi bestämt så det är som det är...

Undra vad som sker på valborg då? Har inte nå direkta planer än.. men det visar sig.. Kanske blir lite grillning och så..
Sen är det första maj och man är ledig och sen på lördag är det mammas 50års fest, trevligt :)

Nu ska jag ta och torka golven här, känner att man fastnar med fötterna lite här och där... hehe inte så trevligt så tänkte torka av dom lite..
Sen ska jag bara göra ingenting... känner att jag är i den formen idag.. hehe..

Ha en bra dag! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: hemlig

naaaaw ska ja ligga med dig????

2009-04-28 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0