så kan det vara ibland....

Känner mig irriterad... less... ledsen... besviken.... men samtidigt inte förvånad....
men det konstiga är att jag vet egentligen inte varför jag känner så... varför bryr jag mig ens...
Suck... ibland skulle man vilja gå i idé... eller bli en ermit och leva ute i skogen... tänk vad lite man skulle ha och bekymra sig om...
Bläääää.....

Men äh... skit samma... Jag ska inte bry mig! Jag ska vara glad! För jag är ingen ermit som lever ensam... Jag är glad som har vissa personer i mitt liv! :)
Jag ska vara glad... För det förtjänar jag, som en person sa en gång ;)

Blev ett lite surigt inlägg nu känner jag... men ibland måste man bara skriva av sig sånt oxå...

Kollar på Million dollar baby just nu... Han stängde precis av respiratorn för henne.. Varför är jag så blödig!? hehehe suck..
Ska snart gå och sova nu och hoppas på en bra och trevlig dag imorn! =) Får prata av mig lite med syster, är alltid bra de :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0