Önskelista :)

Här kommer önskelistan då :)

soffa
tv
digital kamera
Utlandsresa
Spa-weekend
Mikro :P
Gym kort

Och för er som känner att dessa saker är lite för dyra för er så kommer en till önskelista :P

presentkort IKEA (mycket bra eftersom jag snart ska flytta)
presentkort VALBO (bra, så man kan köpa kläder eller något annat behövligt)
Underkläder (75C och medium-36/38... så nu vet alla dessa storlekar också.. hehe, men men)
Småplock korg (behöver nödvändigtvis inte vara en korg, kan också vara en låda eller nått... och den kan t.ex. innehåll frukt, alkohol, småplock mat, godis, hygien artiklar, smink, ljus... ja ni vet, man kan hitta på exakt vad man vill och lägga i.. Mitt egna påhitt, men kan ju vara lite kul att få.. hehe)

Sen har jag faktiskt inte kommit på så mycket mer... Har svårt för det här med att önska mig saker... kanske blir något tillägg om jag kommer på nått =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0