Onsdag

Redan onsdag, snart helg igen... inte klokt vad snabbt det går...
Hade föreläsning idag egentligen mellan 9-12, men kände att det inte riktigt var värt att åka dit när man inte har en aning om vad det ska handla om och om man kommer få nån nytta av det.. Det mesta i Barns lek och lärande har vi ju inte haft nån nytta av så tror inte det här heller var det...
Jag är hemma i alla fall =) Skönt o sova på morgonen... men ska vara duktig idag i alla fall och börja med frågorna på psykologin.. skulle vara skönt och få nån fråga gjord innan VFU... som börjar nästa vecka! =) Ska nog prov cykla dit nån dag i helgen och kolla hur lång tid det tar så jag vet på måndag morgon.. hehe..

Annars idag ska jag till Borgis halv 6 och knäppa kort med syskonen... Ska göra en tavla av det som mamma ska få när hon fyller 50.. Vi är gulliga vi :) Så skulle möta Fredrik (storebror) tjugo över 5 hos han och sen cykla dit..

Jag har faktiskt ett rätt tråkigt liv just nu känner jag så vet inte alls vad jag ska berätta... händer absolut ingenting alls...
Hemskt men sant..
Ser fram emot den 25:e, då händer det nånting =) och sen förhoppningsvis på Valborg och sen mammas 50års fest..
Annars är det inte mycket mer fram till sommaren... Flytt också då i och för sig, men vet inte om jag ser fram emot det.. men det ska bli skönt med att få förändring och slippa oroa sig över hur pengarna ska räcka varje månad och allt sånt skit! Sen hoppas jag att allt fungerar och blir så bra som jag hoppas även när vi flyttat...
Första månaden kommer ju bli lite konstig troligtvis, men sen i juli ordnar det nog sig... Ska inte tänka på det nu..

Ska nog äta frukost nu och sen plugga lite...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0