Onsdag

Nu har halva veckan gått redan... Det har gått så fort tycker jag.. Har varit tre dagar nu på min VFU plats, allt funkar fint och barnen är lika gulliga som förra gången jag var där =)
Har planerat upp lite oxå med min llu om hur jag ska göra med observation och intervju och så.. Intervju skulle hon ordna och observera får vi göra lite när vi tycker att ett tillfälle ges.. Känns skönt i alla fall att man fått upp en liten plan över det som ska göras, känns inte lika mycket nu som det gjorde innan..
Vi har ju våra andra uppgifter oxå... men den här veckan har jag tagit plugg paus, ska börja vara seriös igen nästa vecka.. Känner att jag bara vill ha praktik och inget annat i en vecka nu först..

Har nyss blivit klar med bull baket här hemma, så nu doftar det gott... Sparade en liten påse ute och fryste in resten =)
Helgen närmar sig nu... Jag är taggad! :) Och det hoppas jag ni andra är oxå!! hehe :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart att man är;D

2009-04-22 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0