Ny vecka...

Ja då var det en ny vecka igen då... lite kortare eftersom det är långfredag på fredag, skönt!
Är många som har påsklov nu också, riktigt lyx tycker jag när det är sånt fint väder och allt.. Själv har man inget sånt lyx, även fast jag går i skolan :( Själv går man hela veckan utom fredag då, fast i och för sig har vi korta dagar.. Går till 12 alla dagar, utom på onsdag då vi ska träffas med gruppen efter 12.. Så jätte jobbig vecka är det väl inte :)
Har tyvärr desto mer att göra när man kommer hem efter 12... har mycket att läsa, skriva protokoll o grejer... men men det är bara att bita ihop och göra sakerna... Dom försvinner ju inte hur mycket jag än gnäller så..

Är jättefint väder ute i alla fall och det gör ju att allt känns mycket lättare! =) Ska försöka hinna med en promenad senare på eftermiddagen innan solen försvinner..

Ja annars då... Förra veckan var inte speciellt händelserik, är inget speciellt som jag minns just nu o då kan den inte varit så händelserik.. hade långa dagar i skolan varje dag så kanske därför den inte var så händelserik...
Helgen har varit lugn.. I fredags tog jag det bara lugnt och i lördags också, var bort o åt lite god mat och umgicks lite på kvällen bara, det var trevligt =)

Den här veckan kanske är lite mer händelserik... På torsdag blir det att följa med och gratta Gunilla som fyller 50, hoppas på nå gott där då =)
Sen på lördag blir det påskbord hemma i Hedesunda, mycket trevligt och gott :D
Har hört också att vi kommer på en speciell gäst också som man inte träffat på hmm.. ja är det 3 år kanske... Vad kul att du kommer och hälsar på kusin! =) Ska bli roligt att träffa dig... jag vet att du läser detta ;)

Har nog inte så mycket mer att säga just nu... Dags att göra lite lunch och sen sätta sig framför böckerna.. suck :S

Ha en jättebra dag och alla som nu har påsklov och kan göra vad ni vill, ta vara på solen!! :) för det skulle jag ha gjort om jag var ni..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0