Ny dag med gladare miner!

Blev lite depp igår kväll, men blir så less på vissa grejer ibland... men men...
Idag är jag glad igen så det är lugnt :)
Solen skiner och himlen är blå! men tyvärr blåser det så det är inte så varmt, men det blir nog varmt ändå på balkongen för det är ju lite instängd av sig... Har varit ute sen kl 10 nu med lill T i den nya lekparken här utanför.. Hon hittade en tjej där ute som hon lekte så bra med så jag har mest suttit och tittat på och ryckt in ibland när det blivit ovänskap.. hehe.. är så roligt att lyssna på barn när dom leker ibland.. vilken fantasi..

Snart ska jag cykla till bror och låna en dörrnyckel hem till han.. Sen kommer syster hit och då tänkte jag ta med mig henne och handla lite...

T spillde ut kaffekoppen på min vita vardagsrums matta för en stund sen... Varför spilla när den är vit!? men han torkade som en galning så det mesta är faktiskt borta.. blev bara en liten förmörkad plätt av mattan just där det hamna så han är väl förlåten...

Nu ska jag nog ta och cykla så jag hinner tillbaka innan syster yster kommer!

Ha en bra dag allihopa! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

så tråkigt med fläckar på vitt ^^ tur att det mesta gick bort :) annars är ju vitt väldigt fint och fräscht ;)

2009-04-18 @ 19:50:16
URL: http://annaemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0