Måndag

Ja då var den helgen över då, är i och för sig ledig idag också... men sen är den över...
Då är det bara tillbaka till skolan igen då.. suck.. är lite trött på den just nu, men men... Har varit rätt duktig nu i helgen i alla fall så får känna mig nöjd med det..

Nu ser jag fram emot dagen om mindre än 2 veckor :) Man måste ha nånting att se fram emot hela tiden, känns lättare då..
Det som gör mig nervös att det närmar sig mer och mer 1 juni... vill så gärna ha en lägenhet, allt skulle lösa sig så mycket lättare då och jag slapp vara nervös... Men jag måste ha ett sommarjobb och tyvärr har det inte dykt upp nått sånt än :(  Men jag ber...

Känner att jag inte hade nå vettig att skriva egentligen.. hehe..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0