Helg

Ja då var det äntligen helg då och man får lite påsklov i 4 dagar :) eller lov och lov... har ju en del plugg att göra ändå.. men man kan ju kalla det så i alla fall =) Hade ju varit underbart med att börja helgen men sol och värme, men tyvärr är det helt tvärtom ute just nu, men kan hoppas att den tittar fram i helgen i alla fall...

Om en stund blir jag upphämtad av familjen och sen blir det till att åka på 50års kalas.. Trevligt och gott =)
Sedan ska syster följa med mig hem hit och vänta in att kusin Ida anländer på stationen.. Ska bli jättekul att träffa dig som sagt! Syns på lördag =)
På lördag blir det påskbord hemma i Hedesunda.. jag längtar!! det ska bli såå gott..

Nej nu måste jag göra mig lite klar här.. har tänkte att hinna läsa lite innan dom kommer..

Kommentarer
Postat av: SaraL

På min blogg ligger en festinbjudan upplagd, du är varmt välkommna!! :)

2009-04-10 @ 00:56:45
Postat av: C

Du och mat;) haha

2009-04-11 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0