Helg

Ja då var det helg då, underbart skönt! :D Har varit en lång vecka, inte van att gå hela veckor sådär och upp tidigt på morgonen o allt.. hehe.. Man blir bortskämd av att gå i skolan måste jag säga :) Men har varit en jättebra vecka i alla fall..
Synd bara att ett barn skulle spy imorse bara :S blir ju så nervös då ja... speciellt den här helgen ju! Men jag tror nog inte jag blivit nå smittad.. Gick inte på min avdelning och har knappt pratat med barnet och vi har varit ute varje dag och hela dagen idag.. Så risken för smitta är ju liten, men jag hatar verkligen magsjuka! :( Varför finns det ingen vaccin mot det!? hehe..
Men annars har veckan varit bra =)
Bytte tid idag då så jag kom hem lite tidigare så man hinner städa, baka och handla och allt som behövs göras till imorn... Så ska börja städa lite nu.. Tur att syster är snäll och kommer och hjälper mig :) Hon dyker väl upp om en stund tror jag..

Underbart väder idag oxå! :) Sommarvärme ute och det bästa är att det ska vara sånt här väder hela helgen! :)

Nej nu blir det städning!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0