Fredag

Då var det helg då =) fast min helg började ju igår..
Men har faktiskt vara riktigt duktig idag... T åkte kl 7 imorse och då gick jag oxå upp...
Så från kl 7 har jag storstädat hela lägenhet.. kastat massa skräp och grejer, diskat, tagit ut allt mattor, blöttorkat, dammsugit, torkat golv, lagt på alla mattor och sen har jag strykit all tvätt från i ondags.. Och klockan är bara 2, känner mig riktigt nöjd :) och nu glänser och är så fint här hemma nu =) och om en stund kommer lill T hit och då är det stökigt igen.. hehe.. men men får njuta så länge de är fint =) Och så mycke stökar hon kanske inte ner.. hehe.. bara i hennes egna rum, men det är ju inne hos henne så..
Tänkte att det var lika bra att stor städa riktigt nu så kanske det räcker med en liten lätt städning till nästa helg så har man inte så mycke städning att göra tills dess, smart.. ja jag vet :) Slipper syster städa nästa helg tänkte jag ;)

Nu tänkte jag ta en dusch och sen vara ännu duktigare och plugga lite, i alla fall en fråga till på examinationsfrågorna.. tar nån timme sådär..
Sen kommer mor och far och lämnar och hämtar lite saker vid 4 sådär...
Sen vet jag inte mer vad som händer idag faktiskt... får se vad det blir...

Imorn kommer syster på besök, ska bli trevligt :) Hoppas det är fint väder så kanske man kan ta en liten promenad..
Är jättefint väder ute nu, men det blåser lite.. Ska testa och sätta mig på balkongen och plugga, få se om det går..

Nej nu blir det duschen!

Kram på er!

Jag vet att mina inlägg är väldigt tråkiga när det inte finns nå bilder, men jag är inte nån stor fotograferare direkt så har inga speciella bilder att lägga ut.. Men nån gång kanske det dyker upp nån.. hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0