Fotomodellyrket är nerlagt!

Jag har kommit fram till ett yrke jag aldrig nånsin skulle kunna få en karriär i... Fotomodell är ett stort NO NO...
Kort, fel kropp, hållning som en tupp och hängande ögon... funkar inte i fotomodellsbranchen så nej det är inte nånting för mig =) håller mig till de små barnen..
Men ett bra kort fick vi i alla fall ihop till slut igår och det får man vara nöjd med... Det kommer ju hänga på en vägg i flera år nu så det är bara och le och vara nöjd.. hehe =)

Nu har jag helg... och nästa vecka börjar VFU... ska både bli roligt, samtidigt som det känns jobbigt med allt vi har och göra samtidigt.. men men.. bara och bita ihop och göra det, ingen annan kommer ju göra det åt mig så...

Ska kolla lite tv nu!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hållning som en tupp?? :D :D :D får knappt luft här borta... Jossan, jag skrattar ihjäl mig. SNACKA om självkritisk lisom!!!

2009-04-16 @ 21:04:33
Postat av: Josefine

Hehe ja men tyvärr är det faktiskt sant :P Vem är du anonym?=)

2009-04-17 @ 07:24:55
URL: http://josefineohlander.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja men du har ingen gravid mage iaf:P va glad för de! hehe

2009-04-17 @ 12:43:18
Postat av: Anonym

(Det var jag Jossan) // Sandra

2009-04-17 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0