Bakat och grejat...

Känner mig riktigt duktig faktiskt.. Har bakat två sorters kakor, matbröd, varit och handlat lite och pluggat psykologi frågor =) Så känner mig nöjd för idag... Tyvärr har jag fasnat på den där jäkel Belsky och hans teori, hittar ingenting om det.. annars har resten av frågorna gått så bra.. Är lite halft klar med frågorna om det inte var för den där snubben.. suck!
Men men.. ska nog lösa gåtan om belsky, men inte idag...

Snart ska jag ställa mig och göra pizza deg.. Blir egen gjord pizza idag =)

Imorn börjar praktiken, går 8:30-18 imorn :S... Blir en lång dag känner jag, men det går nog bra.. Ska kolla med min llu imorn också om jag kanske kan få byta tid nu på fredag... Har en del och göra tills på lördagen och det känns stressigt om jag inte kommer hem förrän 5.. Skulle vara bättre att komma hem vid 2, som det blir om jag får byta tid... Ska kolla med henne imorn.. Hoppas det går bra..
Lite tråkigt att person antalet till lördagen sjunker :( Men man kan ju inte rå för om man inte kan, men jag tänker ha jätte kul med dom som väl kommer i alla fall! :) Kommer bli en underbar dag, det har jag bestämt! :)

Nu ska jag nog ta och börja göra pizzan.. Känner hur det kurrar i magen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0