April, april...

1 april idag.... vet ni vad det betyder?=) att man får ljuga idag... hehe.. Än har jag inte råkat ut för nånting och inte ska jag göra det heller!
Men det är helt underbart vår väder ute idag i alla fall =) klarblå himmeln och sol... Det kan inte bli bättre! eller jo om det inte blåste nånting...
Men nu hoppas jag verkligen att våren är här för att stanna!=)

Idag blir det till att tvätta och lite så... väl behövligt.. alla sängkläder ska med oxå... men men.. ointressant att veta =)

Fick förslag på att lägga ut en önskelista här till min födelsedag så att alla vänner vet vad dom ska köpa.. hehe... eller ja Sara i alla fall ;)
Så ska fundera ut en och sen kommer den upp...

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0