25 april

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Josefines födelsedag, hurra hurra hurra :)

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år. Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år. Och när hon har levat o när hon har levat o när hon har levat uti hundrade år, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram. O när hon har skjutits o när hon har skjutits o när hon har skjutits på en skottkärra fram, ja då ska hon dränkas, ja då ska hon dränkas, ja då ska hon dränkas i en flaska champagne! Ett fyrfaldigt leva för Josefine som fyller 22år idag, hon leve, hipp hipp, HURRA HURRA HURRA HURRA!

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar våran Josefiiine idag, med blommor o med blader vi fira denna dagen. Vi gratulerar våran Josefiiine idag!

Med en enkel tulipan på bemärkelse dag. Vi den häran, vi har den häran att gratuelera!


Nu tog det stopp med låtar, men jag tror ni förstår vad jag vill få fram ;) Jag har bestämt att jag ska ha en super bra dag idag! Solen skiner och himlen är blå, kan det bli bättre än så?:)
I´m happy!
Även fast både Caroline och T ligger och snarkar och sover o jag sitter här... Jag skulle ju ha frukost på sängen!! men jag får kanske skylla mig själv när jag går upp tidigt, men jag är ju ivrig ju! hehe.. Är som ett litet barn ja :) Men just idag får jag faktiskt vara det!

Vi syns ikväll alla som kommer då!

Kram på er!



JOSEFINE VILL ATT ALLA SOM LÄSER DENNA BLOGG SKRIVER ETT LITET GRATTIS IDAG!!!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis på födelsedagen.:) Jag hoppas du får en super bra dag! Kram

2009-04-25 @ 11:16:02
Postat av: Emelie

Grattis! :)

2009-04-25 @ 15:59:03
URL: http://annaemelie.devote.se
Postat av: SaraL

Grattis på födelsedagen stumpan!!! Jag hoppas verkligen verkligen att du får en helt underbar kväll ikväll!!! Grattis :)

2009-04-25 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0